Bizde bugün 29 olduk ama bende öyle iki üç haftadır öyle bacaklarımı bukemiyrm sanki kasıklarımda bacakları genel olarak göbek deliğim.ve kasıklarımda karnım da yukarı çıkmadı hiç doktor normal dedi yürürken zorlanyrm ama yapacak bişey yok inşallah normaldir sizinkide