Anneballari58 Bsrky ben vazalin kullanıyorum doktorum piyasadaki kremlerden daha doğal olduğunu söyledi faydasını gördüm son haftalarda eğer birşey olmassa inşallah
Yagmurerol Bsrky ben vazelin kullaniyorum, bana gore en iyi nemlendiren o. Lierac almistim ama niyeyse bana vazelin kadar nemlilik saglamadi. Suan 26+4 üm catlamadim daha ama bi 30 lu haftalara gelmek lazim erken sevinmiyorum😂
Demo Kızlar tedbiri elden bırakmayın derim doğum a son 3 hafta varken harita gibi oldum Hindistan cevizi yağını öneririm 🤗