Zayıf kalanlar hızlı alıyor, hızlı da veriyor.. Canınızı sıkmayın biraz genetik biraz da psikolojik bu işler.. Eğer rahatsızsanız bir diyetisyen bulun ama güzel hamilelik geçirmek bir nimettir. Her zaman hatırlanır, kiloyla çatlakla kendinize zehretmeden, bebeği sağlıkla beslemeye çalışın. Bu da her şeyi kısın demek değil bebeğin ihtiyacıyla kendi zevkinizi dengeleyin demek.. Şu an bir kilo almadan doğurdum yarışı var ben de zaman zaman demoralize oluyorum ancak bu da çok sağlıksız. Herkesin bedeni kendisine bunu sürekli dile getirip alkış bekleyenler de psikolojik olarak sıkıntıda bence ki instada çok görüyorum kadın her gün post atıyor buna dair.. bu psikolojinin de normal olduğunu düşünmüyorum..