Btnnozmdr Btnnozmdr önce gece insülini başladık hiç işe yaramadı sonra sabah öğlen akşam gece 3er doz başladık rahatça ama tabii yine abartmadan bebeği besleyecek şekilde yiyip içtim . Doğum yapınca direkt kestim insülini. 2 ay oldu arada bakıyorum normal çıkıyor şekerim. Kalıcı olmadı yani üçüncü ayda da bi üç aylık şekere bakılacak tabii. Hamileliğim de normal ilerledi ama insülin kullanacak derecede şeker varsa 39. Haftadan önce doğum yapılmalıymış riske atmamak için benim de 38+5de doğumum oldu