alpege_ endokrin doktorum açlığım sınırı 95, tokluk için 140 sınır demişti 😊 dilerim yükleme de hiç sıkıntı çıkmaz da rahat bir hamilelik geçirirsiniz. Canın bir şey istiyor nefsini köreltmek için yiyeyim diyorsun vicdan azabı çekiyorsun bebeğimin gelişimini kötü etkiler diye. Yine de az kaldı şuanlık bir sıkıntımız yok çok şükür:)