Meryeli merhabalar. Ben zaten 25 haftalik dogum yaptim kizim yogun bakimdaydi cok zor gunler gecirdigim icin bir gogsumdun sut gelmedi zaten emziremedim 3.5 ay kuvozdeydi ben sagdim emzirmede sadece yogun bakimdan ciktiktan sonra1 ay gerçekleşti gogus uclarimda olmayınca bebekte premature olunca ememedi zaten stres uzuntuden sutte gelmedi. 2. Kez gene 25 haftalik dogum yaptim 2 gun sonra bebegimi kaybettim hic uzuntuden 1 damla sut gelmedi. Suan 3. Gebelik ameliyatlar gecirdim surecim zor riskli ilerliyor surekli takinti haline geldigim icin yeme porsiyonlarim az ekmek pilav makarna hamur isi vs hic yok denecek kadar az. Kahvalti nerdeyse hic yapamiyorum tamamen pskilojik diyebilirim. Gun ici kuru yemis meyve tuketiyorum