ikra17 yok sezeryan gibi kesilme olmuyor robotik yapıyorlar zaten karında minik minik 3 tane delik oluyor o deliklerden girip midenin %80’ini alıp çıkıyorlar o kadar.Ameliyattan sonra 1 gün diren takılı oluyor en çok direnin çıkarılmasından korkuyordum ben hiçbir şey hissetmedim bile. İlk gün zor geçmişti diren çıkınca rahatladım bide ameliyattan sonra sezeryandaki gibi gaz çıkarmak yürümek önemli çok iyi geliyor 3. Günümde direkt iş başı yapmıştım ben