Mina04 Zeyson üsttekinde çok silik var gibi ama alttakinde bişey yok canım ama çok erken yapmışsın testi biraz daha bekle bence
Kayzennn Dmrumrnns bat 30 çok kötü kasık ağrım var ve ara ara gelip giden değil ayağı kaldirmayacak cinsten tam 5 gündür buna ek bulantım var ama regl olacakmisim gbi korku var o yüzden test yapmaya cesaretim yok olumsuz bir şeyle karşılaşmak istemiyorum
sevgibeybi Dmrumrnns  Kör olcam var mı acabaaa
Annekuzusu066 sevgibeybi ayy benimde 28 ama yapamadım henüz ara ara adet sancısı oluyo mide bulantısı çözemedim
sevgibeybi Annekuzusu066 kaç gündür direniyodum stres oluyodum en son yaptım kurtuldum bi daha çarşamba yaparım 😃
tarcinnnn24 Bat 30 test için direniyorum neg. Görmek istemiyorum 🥲 ama her yemekten sonra mide bulantısı çok rahatsız edici😔 size de oluyor mu?💕
Annekuzusu066 tarcinnnn24 benimde var o dert sanki yediklerim geri ağzıma geliyo ama şu an adet olacak gibi ağrı ve hissi de var sanki ama