oglumveben1 Dmrumrnns bat 28 yapmadım henüz ama adet sancısı gibi kasık ağrısı bel ağrısı var kaç defa regl oldum diye diyorum yok. ilk gebeliğimde de böyle belirti vermişti ama işte regl belirtisi ile aynı olduğu için ayırt edemiyorum
sevgibeybi Dmrumrnns direniyorum😂 regl olacam gibi akıntım ağrım göğüs hassasiyetim var. İlk gebelik olacağı için belirti nasıl olur bilemiyorum 🤷🏼♀️ gereksiz stres içindeyim 😏
Annekuzusu066 Dmrumrnns silik çizgi vardı sanki ama bilemiyorum ki eğer günüm geçerse kan vercem inşallah ara ara adet sancısı gelip gidiyo
Kerimanackgz Bat 27 iki test yaptım biri negatif birinde silik çizgi var bakalım biraz bel ağrısı var nolacak
Yaprakunallar Bat 28 midem bir tuhaf adet olacakmış gibi hissim var kasık sancım bir geliyo bir gidiyor anlamadım
Oyku2602 Benim Bat 29 adet olacakmışım gibi kasık ağrım var ama göğüslerde hassasiyet yok. Bence benim bu ay olmadı adet olacak gibiyim
Pinar6161 Bat 29 2 gün önce yaptım negatifti. Şimdi bel ağrım var ufacık lekelenmem var göğüs ağrısı yok. Beklemeyeyim bakalım 🤲🏻
momBg Bat 29 normal de 1 hafta önceden benim kasık ağrılarım başlar hatta rahimimde bile kasılmalar hissederim ama şuan hiç biri yok bi ümit ediyorum, 2 yıldır deniyoruz inşallah bu ay o aydır dualarınızı bekliyorum 💗💗💗
Zeyson Dmrumrnns üsteki kaset test albi marka normal kaset test alttakide days doktor erken gebelik testi bat 30 bilemedim var gibi yok gibi. Daha 6 gün var
Mina04 Zeyson üsttekinde çok silik var gibi ama alttakinde bişey yok canım ama çok erken yapmışsın testi biraz daha bekle bence
ezoocum Zeyson days doctor yalancı pozitif çıkarabiliyor ama kaset testte de çıkmış inşallah vardır canım
tsmutter Zeyson sanki var gibi ben de ortalama 6 gün gibi bir süre kala yapmıştım, böyle silik çıkmıştı
tarcinnnn24 Bat 30 henüz test yapmadım ama mide bulantı yanı sıra akıntı başladı acaba bu bir belirti olabilir mi