Öncelikle buraya ilk mesajımın bebeğimle ilgili güzel haberler sorular ile ilgili olmasını çok isterdim ama maalesef 9. Haftasında kalp durması sebebiyle kaybettim bebeğimi . Kürtaj olalı bir ayı geçti hala çok üzgünüm . Genetik test sonucu da geldi ve kız olduğunu Turner sendromlu olduğunu öğrendiğimden beri çok çok daha üzgünüm hep bir kızımız olmasını hayal etmiştim .. Aslında danışmak istediğim ben onun için videolar fotoğraflar anılar biriktirmiştim. Şimdi ondan sessiz sedasız ayrılmak yokmuş gibi davranmak kötü hissettiriyor. Onu paylaşmak, dünyaya geldiğini,kalbinin attığını, bir adının olduğunu ,onun için çektiğim fotoğrafları paylaşmak istiyorum. Ama bu beni daha mı kötü etkiler yoksa acımı hafiflememesine yardımcı mı olur emin olamıyorum doğru düşünemiyorum .. Bana düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim yas sürecimde zorlanıyorum