Scldgtkn O baskı bendede oluyor kızlar özellikle üşüttüğümde çok oldu sağ kasığım çok kötü ağrıyordu vicuttaki enfeksiyondan olabilir çünkü idrarda sıkıntı yoktu
Selindikci35 Scldgtkn bnm agrim siddetli degil gelip gecio ama o verdigi baski cok rahatsiz edici..ve surekli surekli..Tahlil yaptirmak gerekio sanirim surekli..
Selindikci35 FigenGrsal hissi veriyor gidip yapiyorum hooopp 15-20 dk ya tekrar😊 sen kac haftaliksin cnm
Scldgtkn Selindikci35 canım benimkide öyleydi Boğaz enfeksiyonu geçirdiğim gün lavaboya sıkışınca kasığımda baskı oluyordu böyle kopacak gibi sanki gittim kültür verdim sorun yoktu eğer vicudunda enfeksiyon varsa oda tetikliyor
Sabia Selindikci35 ben de öyleyim canım 27 haftalık hamişim, hamile kaldığım aydan beri wc den çıkamıyorum
GizemBulut Selindikci35 suyun yerini hicbir sey tutmaz ozellikle gebelik doneminde cayi zaten önermiyorlar mumkun oldugunca su icmeye calisin suyun icine elma , karanfil , limon dilimi , portokal dilimleri koyarak içmeyi deneyin🙏
Smyyoky Ben de iki gündür aynı dertten muzdaribim. Bulantılarımı çok tetiklediği için su tüketemiyorum. 11 haftalık benimki. Doktora gidip hemen idrar tahlili verdim, enfeksiyon varmış, sağlıklı her kadında bile yılda 3-4 kere olabilecek bir şey dedi. Bir kullanımlık toz karışım vardı, gece yatmadan içeceğim. Kültür testi de yaptı da ona göre bebeğe zarar vermeyecek bir antibiyotik kullanmak zorunda kalabiliriz dedi. Kasık aralarına sık sık sıcak havlu koymayı öneriyorlar. Bir de pamuklu çamaşırlar ve tabi sürekli temiz ve kuru kalması da önemli. İnşallah bir an önce geçer, sürekli tuvalete gitme isteği beni benden alıyor çünkü. Çok geçmiş olsun.
Selindikci35 Smyyoky sagol canim sana da gecmis olsun..2 kat daha dikkat etmemiz gerekiyor kendimize evet..Bende yaptiricam haftaici
Venus1 Bende de aynı durum var saatte 5 kere tuvalete gidiyorum ve tuvaletim geldiği zaman aşırı başkı hissediyorum 17 haftaya girdik sayılır benim oğlan da küçük ama başı asagidaymis malesef ondan yapiyormus.pozisyonel olabilir dedi doktor ama dikkat etmek lazim.bakalım inşallah döndürür kafasını.siz yine dikkat edin kendinize ağır kaldırmayın ayaklarinizi yukarı kaldırın geçmiş olsun 😊
Selindikci35 Venus1 tesekkur ederim canim evet kontrole gittigimde icim rahat edecek sanirim..Saglikli gebelikler olsun hepimize🤗
ZCandan Selindikci35 evet yaptirdim antibiyotik yazacakti ama bol su tuket bir bakalim bir sonraki kontrolde dedi