Tazegelin12 Merhaba hanımlar nasıl gidiyo hamilelik kaç haftalık oldunuz cinsiyetıniz belli mi ? Biz 12+3 ❤️
EgeF35 Tazegelin12 bir iyi bir kotu ve kasik agrilari ara ara mide bulantisi disinda iyi gibi tatlim 😂 15+2 gunluguz bizde 💓
Senanur07 Tazegelin12 17 haftalık olduk kasık ağrısı, bel ağrısı ve duygusal dengesizlikleri saymazsak güzel gidiyor cinsiyetimiz kız. Senin nasıl gidiyor
umutluanneadayi Tazegelin12 14+6yız bol bol yatmalı ve diş ağrılı bir dönem geçiriyoruz 🥲 cinsiyette kızımız oluyor
TugceOrak 11+5 olduk bugün. Pazartesi kontrolümüz var inşallah cinsiyet öğreniriz, pek ihtimal vermiyorum ben ama nasip belli olmaz ☺️
Begm_01 TugceOrak 13 haftalıktı söylemedi devlet hastanesi yerinden dolayı dedi yarım saat sonra özele gittim tahminde bulundu
Yogurtlupilav Tazegelin12 14+1 iz, mide bulantısı ve yorgunlukla geçiyor. Cinsiyetimiz kız :) Mayıs anneleri çocuğa kaç uzun kollu zıbın almalıyız ya bir fikir veriverin 😊 Daha erken ama tam geçiş mevsimine denk geliyor istanbulda.
biranne_birbebek Yogurtlupilav benim ilk bebeğim o yüzden biraz tecrübeli annelerden fikir aldım bu konuda. Sadece hastane çıkışı ve birkaç da takım uzun kollu olsa yeter diyorlar. Bize göre hava normal olsa bile yenidoğanken uzun giydiriliyormuş😅 0-3 aylık uzun kollu üç takım yeter sanırım geçiş dönemi için☺️
aleyna_001 16+3 olduk hâlâ cinsiyetimizi öğrenemedik kızlar ya öyle bir kapatıyor ki kendini görmek çok zor 🙈
Mavera316 aleyna_001 ayy biz 16+5iz bugün, daha 12.haftada söyledi doktor direk net olarak erkek diye 😊
babyoz Tazegelin12 12+5 ❤️ikinci hamileliğim ilke göre çok zor geçiyor karın ağrılarım vs çok oluyor. Mide bulantıları için hala ilaç içiyorum . Ama çok şükür her şey yolunda .
Sevdeglgc Tazegelin12 16+4 olduk bizde grip ve uykusuzluk ile uğraşıyorum arada aşırı duygusallık da var kızım oluyor.
elif_mihra Tazegelin12 11+3 olduk çok şükür 🥲🥹 bulantılı, uykulu ve yorgun günlerimiz birbirini kovalıyo. Bu günlerde geçecek inşallah 🌸
Karanfilx Bugün 16 haftalık olduk 12. Haftada doktor erkek gibi dedi ama salı günü gidecem netleşir inşallah uyku problemi dışında iyi gibiyiz
UmmuHamza Tazegelin12 10+2 ile evde +2 çocuk ile biraz zor geçiyor 🥲 mide bulantısı , halsizlik , kasık ağrısı 🫠 öncekilerde prensesmişim meğer 😅
Nurbl 15+2 hala her yemeği yiyemiyorum ishalle uğraşıyorum halsizlik var dr erkek tahmininde bulundu 🥰