Meltempek 8+2 haftasındayım öğrendiğim günden bu yana her şeyi yaşadım belim va kaşıklarım ağrıdı lekelenme kanama yaşadım mide bulantısı ve şu 3 gündür ne yesem afedersiniz çıkarıyorum ve kustukça kusası geliyor mide bulantım hiç gitmiyor aç da olsam bişey de yesem su bile içsem bulantı yaşıyorum ve ayrıca bir haftadır da grip oldum inanın belirtinizin olmamasına sizin adınıza sevindim ve bunun için endişe etmeyin keyfini çıkartım 3 aydan sonra azalır diyorlar inşeAllah biran önce geçer çünkü kustuktan sonra enerjim kalmıyor sanki elim ayağım tutmuyor sürekli yatıyorum