Meltempek Kızlar 9.haftada muayene olan nasıl görünüyor bebek baya belli oluyor mu merak ettim. Bir de benim hiç mide bulantım vs yok çok normal gidiyor böyle olan var mı acaba
Melisahmet Meltempek 9+3 üm bende benimde belirtim yok mide bulantısı kusma falan yok. Ultrasonda biraz daha büyük ama tam bir bebek şekli değil. Profilimde vardı bakabilirsin ❤️
Ftmms12 Meltempek sen 10 haftadan sonra gör canım ben çok kötüyüm hiç birşey yiyemiyorum 11+2 bizimde
queenanne1 Meltempek 16. haftadayım toplasam 3-4 kez bulantım olmuştur o da kusma derecesine gelmemişti bile maşallah 😄 inşallah sizinde öyle devam eder
Ebrugunesss Benimde fazla olmuyor bulantım 8+4 bu iyi bişey 🙂 ilk gebeliğimde 9. Haftada gitmistim normal bebek şeklinde olmuyor tam olarak her yeri belli olmuyor daha çok küçük çünkü 12. Haftadan sonra tam bir küçük bebek görüntüsüne ulaşıyor
Surpriz-3 Ben de 9.haftamdayım.mide bulantınızın olmaması çok güzel birşey. Ben geçen hafta acile gitmek zorunda kaldım. Serumsuz geçmedi bulantım. 11.haftadan sonra daha bebek formu görülebiliyor ultrasonda. Sağlıkla gelsinler
Meltempek Surpriz-3 geçmiş olsun ben de ilk gebeliğimde çok yaşamıştım bu sefer de sürekli acaba iyi mi gibi düşünceler oluyor bi hastaneye gidip baktırsam mı diyorum 🙂
akkrn Surpriz-3 ben de 9’dayım ama bu hafta azaldı bulantılarım. Sizin kaçıncı haftada başlamıştı bulantınız?
Sevgikaya1525 Meltempek ay benim gibisin sende cnm bende 6 haftalık olduk ama hiçbir belirti yok Bi kasık ve sık idrar başka da.yok
Surpriz-3 Meltempek genelde bulantı olması bebeğin sağlıklı olduğunun işareti diyorlar. Ne kadar doğru bilmiyorum ama içimi bu şekil rahatlatmaya çalışıyorum. Yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorum.
Meltempek Melisahmet şimdi baktım maşallah ben en son 2 hafta önce gitmiştim ona göre baya büyük🙂haftanız da uyumlu benim de 9+3 ama ultrasonda ne diyecek bilmiyorum
Meltempek akkrn hiç olmadı sadece bir kere kustum ona da hamileymişim ondan ozaman öğrendim başka olmadı arada midem yanıyor hiç birşeyden tiksinme falan gelmedi
Surpriz-3 akkrn 7.haftadan başladı ama prilam kullandığım halde hala bulantılarım devam ediyor. Sanki daha da fazlalaşıyor gibi.
Haco Bizde 9 haftalıgız ay bir hareketlenselerdi içimiz rahat ederdi simdi insan diyor noldu nasıllar sürekli kontrole gidesi geliyor 😂
Meltempek Haco evet ya sorma insan bu düşnceden kendini alamıyor ilkinde bu kadar merak etmemiştim bunda her hafta gidesim geliyor
Haco Meltempek ya valla eşim diyor sal biraz kafana takma ama işte elde degil merak ediyorum bir de benim tüp bebeklerimden sonra oldu bu daha bir merak ediyorum biraz karnınız sertleşme oldu mu sanki benim biraz sertleşti
Meltempek Haco oldu gibide ben mi kuruntu yapıyorum diyorum böyle uzanınca falan ağırlık hissediyorum karnımda içi dolu gibi hissediyorum
Merve__26 @Meltempek her hamilelik aynı olmuyor diyorlar ama bakalım. Zannetmiyorum ki artık bi belirti olsun
Haco Merve__26 benim arada git gel yapıyor beni panik ediyor bir gğn midem bulanıyor bir gün belim agrıyor bir gün gösüm hasaslaşıyor bir günde hiç biri olmuyor bu ilk 3 ay degişik geçiyor bende