AyazAdamom valla günüm geldi diyemi bilmiyorum ama dün akşam komşum boru tarçın al demlikte üstüne su koy koy kaynat iç dedi bende adaçayından tut hurmasına kadar denediğimden dolayı etki etmez sandın eşime söyledm aldı kaynatıp içtim yalnız kaynar haliyle içmeye çalşın yani yudum yudum soğuyunca çok tatlı olduğundan dilinizn üstü yanıyo neyse içtim 3 bardak falan şuanki durum böyle 😄🙄😂 Rabbim hepimize yardım etsn