Rabiul hayır sanırım süreyle alakalı. Ben hamile olmadan 1 yıl önce kadar başlamıştım bagkur ödemeye. Yani toplamda anca 2 yıl falan olmuştur prim ödemesi. Ondan kaynaklı bence. Mesela şuan 34 haftalık hamileyim. 1400 küsür günüm oldu. Daha fazla alırım diye düşünüyorum. En az 50-60 civarı.