helloandhello aslaninannesi7 yok bugün almadım mesela belki akşam alırım hep ilaç bagımlısı olmak istemiyorum
aslaninannesi7 helloandhello kesinlikle öyle doktor bana ilk ventolinin hapını yazdı ben kullanmadım kana karışıyor diye sonradan pompaya döndüm. Genellikle geceleri kullanıyorum
helloandhello Sema_3858 cam kozalagı duydum yarın doktor kontrolüm var soracağım duydum onu alerjiye iyi geliyor mu acaba evi havalandırın bol bol iyi geliyor gerçekten bugün denedim .kullandığımız kimyasal ürünler tetikliyor gibi
Sema_3858 helloandhello aynen kimyasal kullanma özellikle oda parfümü yumuşatıcı kokulu herşey bide rüzgarlı soğuk hava mümkün olduğunca çıkma düzelirsin inşallah canım
helloandhello Evrimnbe alerjik birşey o zaman seninkide bir solunum testine girmen gerekiyor crp kaç çıktı benim 16 🤦🏻♀️
helloandhello Sema_3858 aynen öyle yapacağım büfe evde çok kapalı durduğum zaman tıkanıyorum belli bir süresi var herhalde bunun ya annemde öyle oldu çünkü bir süre sormadan kendiliğinden geçti.
aslaninannesi7 helloandhello aa evet az kaldı artık nasipse 😍benimki çocukluktan var canım öğretmen tahtayı silerdi ben krize girerdim yani o hatırlıyorum o dereceydi
cnsu77 helloandhello çok şükür şu an iyiyim ilaçları düzenli kullanıyorum ama üşütünce falan yine başlıyor ne kadar ilaç kullansam da fayda etmiyor o yüzden dikkat edin kendinize 😊
cnsu77 helloandhello benimki doğru ilaçları bulunca bi kaç güne geçti . İlk önce zyrtec bitirdim bi kutu hiç işe yaramadı. Sonra allarsete geçtim bi kaç güne geçti
helloandhello cnsu77 geçiyor şükür ventolin verdi banada enfeksiyon vardı biraz crp yüksekti augmentin verdi geceleri rahat yatıyorum şükür 🙏😌
cnsu77 helloandhello aynısı canım bende augmentin bitirdim bi kuru benimde enfeksiyon vardı kanımda biraz bağışıklığımız düğük sanırım. Herkes 1 dikkat ediyorsa bizim 2 katı dikkat etmemiz lazım :)