helloandhello bu hafta aynı şeyleri yaşadım yazdıklarınız ben resmen. Geçen hafta grip oldum iyileştim derken kuru öksürük başladı ama öyle böyle değil aşırı şiddetli nefes aldırmayan cinsten 3 gün bekledim artık dayanamayıp göğüs hastalıklarına gittim bende kan tahlili yaptı doktor tabi sonuçlar geç çıktığı için gösteremedik o gün eşim sağlıkçı anlıyor tahlillerden crp biraz yüksek enfeksiyon var vücutta dedi o gece dayanamadım artık ve acile gittik. Acildeki doktor kan sonuçlarıma baktı evet enfeksiyonu var dedi serum takalım agumentin dedi serum taktı bir fe agumentin hap yazdı başka yapabiliceğim birşey yok bol bol sıvı al dedi. Tabi ben günlerdir doğal olarak tüketmediğim hiç bişey kalmadı ne yaptıysam 10 15 dk geçiyodu. Antibiyotik ne kadar kullanmak istemesem de mecbur kaldım bugün 3.günüm ve ciddi oranda azaldı öksürüğüm başka türlü geçmedi malesef. 27+1 deyim bende