Ozbl başlarda söylemesi lazım aslında ne yemen gerektiğini,belki biraz daha zaman geçince paylaşım yapar,sen yinede kontrollerinde bolca soru sor,sonuçta insan hem merak ediyor hemde öğrenmek istiyor,merak etme inan ki zaman çok hızlı geçiyor,bi bakmışsın 30.haftalara gelmişsin sende,tek yumurta,çift yumurta daha belli değildir sanırım..