Ozbl çok şükür şu an için bir sıkıntımız yok,uzun zamandır süren sol kaburga ağrısı,çok yorulduğumda beni iki büklüm yapan sağ kasık ağrısı,çok uzun zamandır süren uykusuz geceler ve koca yumurta göbeğimin kaşıntısı dışında bi sorunumuz yok,çok takılmıyorum bu yaşadıklarıma çünkü yine herşeyimi yavaşta olsa kendim yapıyorum yada yapmaya çalışıyorum,Allahıma Şükrediyorum,ilk zamanlardasın aman dikkat et kuzum kendini yorma,fırsat buldukça dinlenmeye çalış,zaten doktor kontrollerine gittikçe doktor senin hayatını planlamış oluyor,şunu yapma bunu içme vs diye devam ediyor,Sağlıkla ve Zamanında alalım bebişerimizi..