2Princess1Mom Çarşamba günü gitmiştim en son sadece kese görmüştü 10 gün sonra gel dedi. Ama ben doktor değiştirmek istedim. Yarına başka doktora randevum var bebeği görür müyüm? 3 günde değişen birşey olmuş mudur?
-Cansu- 2Princess1Mom bizde 5+6 olduk henüz doktora gitmedim bu hafta gitmeyi düşünüyorum. Belli olmaz kimisi 6 haftada kalp atışı duyuyor kimisi 7 haftada canım.
seyma0661 2Princess1Mom sanırım 6+1 gibiydi kalp atışını da duyduk keseyi de gördük görseli böyleydi canım
QueenMommy -Cansu- ay bende 7 haftalıkken garanti olsun diye aralıgın 2 sinde gidicem şimdi 6 haftalıgım görmezsem duymazsam strese girerim ama bir yandanda çok meraklıyım
QueenMommy 2Princess1Mom bende 6 haftalıgım 4 haftalıkken gittim sadece kese göründü bebeği göremedik boş gebelik olmasından korkuyorum bakalım 2 aralıkta randevum var suan bende 6 haftalıgım
-Cansu- QueenMommy yaa evet bende öyleyim her gün yarın gideyim gieyeyim diye düşünüyorum ama kalp atışını duyacak kadar olsun istiyorum yokkaa stres yapacağımı bildiğim için gitmedim
2Princess1Mom QueenMommy 3 ay önce 17 haftalıkken kalbi durdu canım ilaçla düşük yaptırıldım sonra kürtaj oldum. Buna da birşey olacak diye aklım çıkıyor
Nc34 QueenMommy vajinal olarak 6. Haftada dinletiliyor ben bebeği de gördüm kalp atışını da dinledim 6+2de 🌸
Nilayy95 2Princess1Mom 6+3 te gördüm ve kalbimi duydum şükür canım 🙏🏻 ama keseyi gördükten 10 gün sonra çağırmıştı doktor beni. O yüzden bekle derim
2Princess1Mom Nilayy95 İçim rahat etmeyecek canım yarın bi gideyim duruma göre aralığın ilk haftası tekrar giderim artık 🩷
Berrakk39999 Nilayy95 ben de dün 5+6 da duydum vajinalden çok düzenli ve güçlüydü ama sanki videolarda daha güçlü atıyor bebeklerin kalbi ileriki haftalarda güçlenir mi seninkinin sesi nasıldı merak ettim canım bir kürtajım oldugu için her şeyden şüpheleniyorum 😊
seyma0661 2Princess1Mom insallah canım benim ama görmesen de sakın strese girme 7-8.haftaya kadar görülmemesi normal bide cihazla da alakalı olabilir