Byrmm Biz eşimle inci ismine karar verdik . Ama benim en beğendiklerimi yazıyım yinede fikir olur. Bende söylenişi naif kibar isimleri seviyorum. Nilay Aylin Elanur Beyza Begüm
Tuliy5 nebile-29 Kimsenin beğenmesine gerek yok ki. Sen ve eşin beğeniyorsa tamamdır. Çevreyi dinleyeceksen sadece popüler isimler koyabilirsin. Ayla da Dila da güzel
Minervafl nebile-29 ben kızım olsaydı Elif Nil koyacaktım Elif çok güzel bir isim bir düşünün 😋. Bir de Begüm ismini çok seviyorum