nebile-29 Slm 31 haftalık hamileyim kızım olacak hala isim bulamadık oğlumun adı alıhan kibar güzel kulağa hoş gelen anlamlı bir isim olsun istiyorum ayla düşündüm dila düşündüm kimse beğenmedi benim de kesin bir şekilde içime sinmedi güzel önerilerinizi bekliyorum
Seherkarakoc nebile-29 bende 27 haftalık hamileyim Alya ismini dusunuyoruz ama tam anlamıyla içime sinen bı isim olmadi benimde
Minervafl nebile-29 ben kızım olsaydı Elif Nil koyacaktım Elif çok güzel bir isim bir düşünün 😋. Bir de Begüm ismini çok seviyorum
yasemin__hemsire Ben de 16 haftalık hamileyim inci dusunduk nasipse. Ahsen inci Berra mina güzel gibi
Gamzecabuk nebile-29 biz ilk günden beri kızımın adını İNCİ istiyoruz. Tabi eşim ile karar verdik bana çok zarif geliyor belki sizinde hoşunuza gider
MinikBrokoli Ayza 🌸🎀 Canım kızımın adı ve Aurası da yüksek duyanlar hayranlıkla bakıyor 🥰 🧿🧿🧿 Yade ismi hoşuma gidiyor 🌸 Belis Sare