eylulus bebeğin emmeyle alakalı problemi yok göründüğü kadarıyla. Yoksa Kaşıklı biberonla verdiğinizde de aynı şeyi yapmazdı. Tazyikli geliyor diye meme reddi yapabilir ama onda da biberonla alması gerekirdi yine (tazyik varsa memenizi sıkın emzirirken, akışı yavaslatib) bebek süt içince rahatsiz oluyor belli ki. Bu da ya gazdır ya tadı farklıdır (bazen bazı yiyecekler sütun tadini degistirebilir) Bebek emmeyi bırakınca gazij çıkarıp tekrar meme vermeyi deneyebilirsiniz.