eylulus Bebegim 1 aylik ilk gunden beri cok guzel meme tutusu vardi asla biberon vs vermedim emzigi bile 3 5 gundur vermeye calisiyorum ama cok gazla bi bebek. Bugun ogleden sonra ve dun gece toplam 3 kez emerken memeden bi anda kendini cekiyo ciglik kiyamet aglamaya basliyo. Memeye sagim yapiyorum sut var elle sagimda dahi geliyor zaten sut gelmedigi icin degil. Sutum biraz tazyikli once lok lok lok diye 3 4 dakika emiyor sonra emmek istemiyor once bir memeye oyle yapiyordu aksamki som emzirmede iki memeye de yapti. Meme reddi bu sekilde mi oluyor tazyikten dolayi mi oluyor gazdan mi oluyor acaba? Memeden emmeyince kasik biberonla sagilmis sut verdim onu da normalde hemen iciyordu 5 6 kez onu da aglayarak birakarak yarisini icti anca bi fikir verir misiniz sutum var bebegim se emiyordu emmeyi birakmasini istemiyorum
eylulus eylulus uste ciksin lutfen emzirmeyi birakmak istemiyorum ya da bebisim biraksin istemiyorum cok uzulurum gercekten
Esum48 eylulus benimki gazi varken yapiyor gazini cikarinca devam ediyor gerim ya da bazen burnu dolu olunca yapiyor memeyi sunduruyor bi yandan agliyor geri cekiliyor burnunu temizleyince guzel guzel emmeye devam ediyor
Almira_ eylulus bebeğin emmeyle alakalı problemi yok göründüğü kadarıyla. Yoksa Kaşıklı biberonla verdiğinizde de aynı şeyi yapmazdı. Tazyikli geliyor diye meme reddi yapabilir ama onda da biberonla alması gerekirdi yine (tazyik varsa memenizi sıkın emzirirken, akışı yavaslatib) bebek süt içince rahatsiz oluyor belli ki. Bu da ya gazdır ya tadı farklıdır (bazen bazı yiyecekler sütun tadini degistirebilir) Bebek emmeyi bırakınca gazij çıkarıp tekrar meme vermeyi deneyebilirsiniz.
eylulus eylulus silikon uc denedim bu arada memeyle mi sorunu var diye onu da cikardi isin garibi 1 aylik daha ve 3 bucukta emzirmistim 7 bucukta tekrar emzirecektim acikmamis da olamaz ama kasik biberonla olani da 30 cc anca icti bir de 3 5 dakika kavga dovus emdi ve uyudu
Mamiko_2020 Benim kızımda öyleydi felaket kolik bi bebekti ve alerjisi vardı 😏gece uyuyamama yada 5 dkya bir uyanma,memeyle savaşma,katılma,kakasında mukus vs oluyordu
Mamiko_2020 Tabi biz alerjisini 6.ayda öğrendik yani her doktor kolik diyip gönderiyordu.Kendi çabalarımla bi sonuca varabildim.Müthiş sütüm olmasına rağmen emmek istemedi bende 40 gün emzirebildim sizin gibi acaba süt mü yok diyip 6 ayda sağarak verdim sonrasında zaten ben ve sütüm tükendi
Booksandcats Ben de bebeğimde yaşardım aynı şeyi uykusu geldiği zaman sancısı var gibi davranıp memeyi reddediyordu oğlum bizimki uyku kaynaklıymış çok da ağlardı sizinki de o sebepten olabilir mi?
Booksandcats Gaz problemini de ben süt ve yumurta tüketmemekle buldum yani terayağı dahi kullanmıyorum yemeklere çok şükür 10 gündür hiç gaz sancısı yaşamadık
1Ali Gazının tamamen çıktığından emin misiniz. Bizde de böyle bir problem vardı tepkilerini takip edince gazdan dolayı olduğunu anladım. Memedeyken huysuzlanmaya başlıyorsa yada kafasını çekip ağlıyorsa gazı olduğunu anlayıp hemen çıkartıyorum emmeye öyle devam ediyor
eylulus 1Ali gazini cikariyor ama yamamen degil maalesef az once denedim bir kez gaz cikardi sonra emmeye devam ediyor ama bagirsak gazi cok rahatsiz ediyor emme duzenini bozdu
Candyboy Bebegim 6 aylik şuan bende 1 aydır aynı şeyi yaşıyorum ama bir grip atlattı burnu tıkalı oldugu için nefes alamadığı icin 2 emip dönüp ağlıyordu memeyi istemediği zaman zorlamiyorum kucagima alıp evi dolaşarak uyku moduna geçene madara bekleyip sonra emziriyorum emiyo uyuyor
Mamiko_2020 eylulus süt ürünleri alerjisi.Yani benim yediğin içtiğim içinde inek sütü barındıran her şeye
Booksandcats eylulus evet doktorum bana baya katı bir diyet listesi verdi içerisinde süt yumurta içeren hiçbir şeyi tüketmiyorum buna çikolata bile dahil 🥲 oğlum katılarak ağlar nefessiz kalırdı gazdan denemediğimi şey kalmamıştı diyete başladıktan 3-4 gün sonra hemen fark etti hiç sancılanmıyor şimdi uygulaması zor ama siz de yapabilirseniz birkaç gün deneyin belki işe yarar 🙏
1Ali eylulus maalesef bizdede bol bol gaz oluyor, ilk gaz kolay çıkıyor ama sonra çok zorlanıyoruz kaç çeşit tutuş deniyorum çıkarsın diye
eylulus Booksandcats kakasina falan bakildi mukusluydu bi sonra duzeldi doktor bi alerji diyemem dedi ama doktorla tekrar mi goruseyim