hamcokelek33 Eesraaa34 12.haftaya kadar benim de kanamalarım oldu, aşırı bulantılı,halsiz,depresyonlu bir hamilelik geçirdim… hep vesveselerim oluyordu. Sebebi nazar mıdır bilmem kimseyi korkutmak istemem ama… sanki çok duyurulmasa daha iyi gibi
Eesraaa34 hamcokelek33 kesinlikle size katılıyorum ama ilk olunca insan işte söylüyor herkese maalesef bilinçsiz davrandım biraz
Sevgimmm13 Tutku_ Bence içinizi ferah tutun ve bu tarz şeylere takılmayın bu güzel günlerin keyfini çıkarın mutluluğunu beraber yaşayın ben 5 haftalık öğrendim hamile olduğumu ve 1 saat içinde herkes öğrendi şuan 32+5 haftalık olduk kızımla🤰🩷☺️
Aslaninannesi_ Tutku_ 3 haftalıktı heralde beta verdim artışı görür görmez haber verdik ailemize daha doktor kontrolüne bile gitmemiştik düşün😀 Eğer yiyeceği ekmek varsa bir şey olmaz Allahın izniyle merak etme şuan 24.haftalığız
brnaksyince Tutku_ ben ailemle eşim ailesiyle paylaştı. Hoş nerdeyse 2 aylık olmuştu benim bebeğim. 7 senenin sonunda. Ama hiç kendimi esirgemedim açıkçası nazar falan diye düşünmedim. Yiyecek ekmeği varsa zaten önüne hiç bişey geçemez. Sosyal medyada paylaşım yapmadım sadece. Doğum olduğu gün sağ olsun arkadaşlarım paylaşım yapınca öğrendi çoğu. Kalp atışını bekleyin yine de isterseniz o zaman ailelerinize paylaşırsınız.