Ya ben kimseden saklamadım 4. Haftada aileme ve arkadaşlarıma söyledim.. hatta sakla diyenlere kızdım,bu dünyada yiyecek ekmeği varsa yer diye düşünüyordum amaaa ilk 3 ayım o kadar zor geçti ki… kesinlikle nazar olduğunu düşünüyorum. Ailemizin nazarı değmez tabii ki ama eş ddostun değiyor diye düşünüyorum ya. Şimdi 15 haftalığız, karnımı gizleyecek kıyafetler giyiyorum yine de. Hamileye nazar gerçekten değiyor