Umutlu2272 Gulay01 evet canım o haftalarda bana da öyle olmuştu korkmuştum hatta aşağıya vurup duruyordu ama sonra tekrardan döndü bebişim bence sıkıntı yapma derim ama tabi mutlaka doktoruna danış bir görün derim
Ebrufarid Muwahhide benim bi arkadaşım. Gebeliği boyunca hep popoda hissetti hareket tekmeleri ama.bi sıkıntı yaşamadi şükür
Ummuskaan Glcnhsyn inanın aynı durumdayız ve anlayamıyorum banada doktorum bi sorun olmadığını söyledi internetten baktım susuz kaldığım için olabileceği yazıyor ama ben günde 2 litre su içerim bazen geçer bile
Gulay123 Gulay01 canım aynı şeyi yaşadım rahim kısaymış meğer erken doğum riski yaşadım doktoruna mutlaka söyle bu durumu
Muwahhide Gulay01 skntı yapma kendine ağrın sancı yoksa . Ben dikişliyim aynı şeyler bende de var , oturduğumda kasıklarmda tekme hissediyorum normal uzandığımda göbeğimde hareket ediyor.