Gulay01 ben de bugün gittim canım doktora bu sebeple. 27+5 günlük hamileyim ve 20. Haftadan beri bebeğimin başı aşağıda. Bazı zamanlar hıçlırıklarını put pıt şeklinde vajinamda hissetmiştim. Birkaç gündür de vajinada batma hissi oluyordu. Böyle bi anda girip çıkıyor sanki patlatacak gibi. Değişik bi durum ama anlık gelip geçiyor. Dr.a sordum bebeğin hareketlerni orda hissediyorsundur dedi, başı aşağıda olduğu için. Muayenede her şey normal çıktı çok şükür ☺️🙏 ama kendini yorma, ayakta cok durma dedi fırsat buldukca dinlen dedi. İstirahat gerekir mi dedim, gerek duymadı. Fakat bebeğimizin başı aşağıda olduğu için son 3 kontroldür yüzünü göremiyoruz ☺️ Sağlıklı olsun da doğunca görürüz inşallah 🤗🙏