Miyosss anlatsam roman olur hijyen yetersiz odalar 4 kişilik ücret karşılığında doktorunuz doğuma giriyormuş ben bunu bilmiyordum dogumuma asistan girdi hastaneden çıkana kadar hiç doktorumu görmedim hemşireler köpek gibi ağrı kesıcımı yalvara yakara yaptılar doğumhanede çokkk ilgisiz