31inci hafta dayım kasık ağrım geçmiyor doktorlar normal diyor bazen dinlenirken bazen bütün gün oluyor erken doğuracağım diye korkuyorum. Hiç çözüm bulamadım. En son idrarda bakteri görüldü ve şu an antibiyotik içiyorum ama çok zorlanıyorum artık. Yürüyorum geçmiyor. Oturuyorum geçmiyor. Yatıyorum geçmiyor. Aynısını yaşayan var mı dertleşelim🥴