HNur55 bende biraz kilolu hamile kaldim cunku bu hamileligimden önce kürtajim oldu ve bir anda psikolojim yemekle düzeldi..Ve tam 10 kilo aldim 2 ayda.
Haziranda 85 kiloykan hamile kaldim,7 kilosunu ilk 3 ayda vermistim kustugum icin.
78dim suan 84 üm.22+6 dayiz
Karbonhidrati kestim doktorumun demesiyle.Simdi saglikli besleniyorum..kilomu koruyarak devam ediyorum🥰3 haftadir 84 üm bakalim…