Arslndln DilekBodurr Kesinlikle yapın benim eşimde zor izin almsti iş yerinden doktor yoktu başka doktorda git iki hafta sonra gel dedi çıkış saatim çok yoğunum falan dedi eşim başhekime çıkınca ertesi güne randevu aldı ki siz hamilesiniz önceliğiniz var.