Kızlar napıcam bir akıl verin. Ben ilçede devlette takipliydim. Doktorum sağolsun gitti. Yerine de başkası atanmış ama aralık sonunu bulur dediler. Sonra ilden doktorlar gelmeye başladı. Haftada 2 gün. Onlara kontrole gidiyordum. En son gittiğimde doğuma yakınsın artık merkeze git dediler. Öyle de yaptım ama hiç ilgilenmiyorlar. Çorum Erol olçok hastanesine gittim. Mesela git cuma gel dedi. Bi gittim doktor izinliymiş. Madem izinlisin söyle demi. Başka doktorlardan rica edeceksin dedi oradaki memur. Kapı kapı doktor gezdim bi tanesi alamam dedi resmen. Öteki de sen niye izin gününü bilmezsin doktor sana söyler mi sen öğreneceksin gibi cümleler sarf etti. Bakmak istemedi resmen ama rica minnet kabul etti. 39+2. Haftamdayım ama gördüğüm muamele bu. Muayeneden sonra bi daha gel bile demedi. Bu ikinci gebeliğim ilkini özelde normal doğumla doğurdum. Şimdi napıcam bi akıl verin. Çok moralim bozuldu.