_moom Ben de aynı test ile bu şekilde öğrendim. Geç döllenme yaşamışım adetten 1 gün önce yaptım çokkkk silik çıktı ben zor gördüm ama gölge gibi vardı eşim yok dedi hatta o derece. Ertesi gün öğlene kadar bekledim regl olmadım tekrar yaptım yine silikti çok koyulaşma olmadığı için hatta kimyasal mı acaba diye korktum 🥹 Sonra içimiz rahat etsin diye gittim kan verdim 66 çıktı değerim 2 gün sonra tekrar verdim falan erken öğrenmek bu açıdan sıkıntı biraz ☺️ şuan 7 haftalık hamileyim şükür. Geç döllenme dedi doktor bir hafta geriden takip ediyoruz