Kızlar gecikmenin 5. Günündeyim. Prodoctor erken gebelik testi kullanıyorum devamlı. Olmadığı zamanlarda hiç çizgi olmazdı bilen varsa kuruma çizgisi bile çıkmıyor bu testte. Dün gece ve sabah yaptım gözle görünen incecik çizgi çıktı ama fotoğrafta görünmüyor bile. Göğüs sızlaması ve kasık ağrısı var gecede vajinamda batma hissi hissettim aşırı derecede. Sizce va olabilir mi pazartesiye kadar regl olmazsam kan vermeye gideceğim