Seher_blk Ben görmek istediğim için mi görünüyorum yoksa gölge gibi bir şeyler var mı ya da kuruma çizgisi mi kafam çok karışık bilemedim
Ssnm10 Seher_blk canım ben de de öyleydi daha yeni kan testinde çıkar muhtemel 2 haftalık bile değildir
Seher_blk TugceOrak inşallah vardır ya dua edin benim için olur mu , bu akşam kan vermeye giderim belki
Imasleeper Seher_blk var var :) ama doktora gitmeyin çünkü beklemenizi söyleyecek. Bi 10 gün sonra gidin muhtemelen şuan 4 haftalık felan 5. Haftada kesesi belli olur değerinizde yükselmiş olur
Seher_blk Imasleeper varsa geç döllenme olmuş olabilir şimdi uygulamaya baktım da yarın 5 haftalık olacak gibi görünüyor
Imasleeper Seher_blk geç döllenmedir evet benimkide geç döllenmeydi adet günümden yaklaşık 2-2.5 hafta geriden gidiyordu :) hayırlı uğurlu olsun bu arada ♥️
Mizgin2020 Seher_blk kız hemen gidip kan versene ben dayanamazdım Hayırlı olsun bu arada darısı bizlere
Seher_blk Mizgin2020 canım sağlık ocağı şimdi kan almıyor artık hastane de yakında yok akşam eşim gelince kan vermeye gidicem
Seher_blk babyiscoming_ çok mutluyum çok inşallah sağlıklı gebeliktir iki ay önce kimyasal gebelik geçirdim de