Sedanurrrk1 vallaha doğurdum ay sabah 6.30 da doğdu oğlum çok şükür iyiyiz hastanedyiz şuan sabah taburcu olacağız oglumu birkac saat emziremedim kaninda enfeksiyon var dediler sonra tekrar aldilar kan negatif geldi sonuç çocuğa bosuna mama vermek zorunda kaldim bir seferlik kaşıkla sonra mememi tutmadi kavga etti de şimdi iyi emiyor şükürler olsun çok mutluyum okadar bekledim ümidimi kaybetmiştim normal olmayacak diye az kalsin sokakta doguracaktim vallaha başıma neler geldi hastane yüzünden hastanede acile gidiyorum bakıyor 8 cm açıklık var koskoca araştırma hastanesi kadin dogum doktoru acilde yok birde beni yatiriyor yatış yapacak ne demek doktor yok ya dedim bana veya çocuğuma acil birsey olsa ne olacak dedim ben kabul etmiyorum imza atip cikacam ben dedim her akşam acilde kadin dogumcu yokmuş nasil acilse birkac kere daha gittim aynısı başıma gelmisti ama haftasonuydu gitmemde bende haftasonu olmuyor saniyordm meğer hep öyleymiş şikayetçi olacağım zaten o ayrı konuda apar topar çıktık mi allahtan diğer hastane yakindaydi hemen oraya gidene kadarda 9 cm olmuş acilmam adimimi iceri atar atmaz hemen doğuma aldilar beni kiyafetlerimle birlikte hemencecik oldu bitti maşallah yaptık ama çok fazla dikişim var nedense popoya kadar var mi birde öne kadar komple iceridekileri söylemiyorum bile evladima kavuştum ya gerisi hic sen ne yaptin cnm