Duygufuat 35+2 haftalık gebeyim bugün doktora gittim ve iki hafta geride olduğunu söyledi. Bebegımin eşi çürüme yapmış ve suyumuz da Yok denecek kadar az kalmış yarın sabah sezeryanla alınacak. Beynim durdu sanki hiç biseyi idrak edemiyorum ve çok korkuyorum bizim için dua edin lütfen. Erken doğum yapanlar varsa beni bilgilendirir mi 🙏
HalisEbruoban Duygufuat canim yapmadim ama allahin izniyle bisey olmaz zaten bebisin kocaman olmus saglikla kucagina alirsin kuveze bile girmez insallah canim
Seddda Duygufuat benim kuzenim de 36 da doğurdu hemen çıktı sıkıntı olmadı inş seninde olmaz içini ferah tut 🙏🙏
mceren Duygufuat canım anne karnında durması daha sağlıksız şu aşamada. Ciğer geliştirici iğne oldun mu? Kuzenimin eşi 32 haftalık doğum yaptı küveze girmedi. İçini ferah tut. Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin.
ipktos Duygufuat Allah yardımcınız olsun hayırlısıyla sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız İnşallah 🙏🏻🙏🏻
MeltemKocamer Prematüre olmuyor diye biliyorum.hiç sıkma kendini zaten çoğu şeyi tamamlanmış durumda Allahım güç kuvvet versin.küvöze girse bile çok kalmaz bence ☺️Sağlıkla al kucağına inşallah☺️
Tprknesrin mceren bisey olmadı değil mi benimde suan 31haftaligim erken dogum tehliken var eğer aksilik olurda dogum yaparsam bisey olurmu acaba korkutrm😕😔😔
mceren Duygufuat canım bende de rahim ağzı yetmezliği var. Bende 30. Haftamda oldum iğne. Doktor faydası olduğunu söylüyor. 34. Haftada ilaçlarımı da kesti artık doğsa da korkma diye. Şuan tam bir bebek inşallah. Ciğerleri de gelişirse yarın kucağında inş.
Ecece Duygufuat yarar canım benim ablamda 36.haftada yaptı ciğer geliştirici vuruldu ve hiç küveze girmeden atlattı kilosu kaç çıkıyo
Krasivyy Duygufuat haftan çok küçük değil canm kokrma Allahın izniyle bişey olmaz kilosu nasıl bebişin
Ecece Duygufuat Allah’ın izniyle bişey olmaz canım içini ferah tut bol bol dua oku ki haftanda o kadar küçük değil
Krasivyy Duygufuat solunum sımıntısı çekmediği sürece sıkıntı olmaz toparlar ciğer geliştiriici vurulmuşmuydu
Duygufuat Ecece ilk gebelik tecrübesizlik insan ne yapacağını bilmiyor iste elimizden tek gelen dua allahım kabul eder inşallah
Ozderr Duygufuat kaç kilo peki 1900 üzeri bebeğin sağlık durumu iyiyse küvöze alınmıyor o yuzden soruyorum
Yagnurcann Duygufuat rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah siz gönlünüzü ferah tutun inşallah hiç bir sıkıntı çıkmaz 🙏🏻