Kızlar benim bat 5 Aralık.. Dayanamadım sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım 🥰 Teste bakar mısınızzz renklerle oynayınca gözüktü…

Tabiki henüz sevinmek için çok erken ama mutluluğumu paylaşmak istedim ☺️ testler yanıltıcı olabiliyor bununda farkındayım. Ama daha önce bu forumda 10 gün önceden öğrenen gördüm.. dedim neden olmasın 😍 testi yarın yine tekrarlayacağım… Herşeyin hayırlısı 🙏