Adnanziyagil beyzabs yani yumurtlama testi kullanmadım ama 15.gününe denk gelecek sekilde degerlendirdim umarım olur 🥹
beyzabs Adnanziyagil bende yumurtlamayı testle takip etmedim valla. Umarım hepimiz güzel haberler alırız🥰
Adnanziyagil beyzabs umarım 🥹zaten kac defa anlattılar burda hic bisey anlamadım uc yıldır bi kafam basmadı su test isine 🥹
amphitrittee Adnanziyagil ay ben uygulamaya kalsam yumurtlama günümü es geçiyordum resmen öyle diyim. Ovülasyon önemini anladım bu süreçte
plajterligi Adnanziyagil tam yapmak için gaza geliyorum, bi şey oluyor acil çıkmam gerekiyor lavabodan kaçtır nasip olmadı yapmak 😂
plajterligi Innerglow yumurtlama gününü biliyorsanız üzerinden 12-14 gün geçmişse yapabilirsiniz her ay aynı gün yumurtlamıyoruz bazen erken bazen geç olabiliyor sonuçta 🫶🏼
Theaydins Benim de bat 6 Aralık hiç ovulasyon testi kullanmadım uygulamaya ve akıntıya göre takip ediyorum daha 2 aydır deniyoruz zaten bakalım nasip.
Adnanziyagil Theaydins insallah hayırlı haberler alırsınız bu ay. bizde 4-5 aydır deniyoruz bakalım bu ayda olmazsa diger ay yumurtlama testine kafa yorcam🥲🥲
Theaydins Adnanziyagil çok kafaya takmamak lazım canım en hayırlı vakitte gelsin inşallah olursa 2. olacak benim senin ilk mi?
Helene16 Benimde 5 Aralık kızlarrr ♥️ Sabırsızlıkla bekliyorum… 18 i çatlama oldu. Ovulasyona göre.. ilk denememiz bu ay bakalım olacak mı ☺️ Çok uykum geliyor ve ara ara kasık ağrım var ama psikolojiktir muhtemelen ♥️
Adnanziyagil Helene16 insallah guzell haberlerini verirsin burdan bekliyorum mutlaka ❤️❤️brnimde var kasık agrılarım falan bakalım 🫠
Adnanziyagil Theaydins amin❤️yaklasık7 ay once ilk bebegimi kaybettim allah nasip ederse 2.olucak olursa🥹
Helene16 Adnanziyagil İnşallah canımm sende bebeğine sağlıkla kavuşursunn umarım ♥️ Adnanziyagil Adnanziyagil