Kızlar selam. Bilenler belki vardır daha önce tekrarlayan kayıplarım oldu, bunlardan biri trizomi 15 sebebiyle olduğu için bugün perinatolog ve genetik doktoru amniyosentez yaptırmamın fetal dna dahil diğer testlerden daha kesin sonuç vereceğini söyledi. Şuan 11+2yiz, 16. haftada yapılacak amniyosentez. Şehir hastanesinde muayene oldum bugün ve o an odadaki iki doktor yüzünden şuan inanılmaz bir stres yüklendi bana. Nasıl tarif edeyim bilemiyorum ama tavırları sanki bu bebeğimde de sorun var gibiydi, ultrasonla baktılar ne bana bişey söylediler ne de ben konuştuklarından bişey anladım. Kendi aralarında konuştular ama bana bişey söylemediler. Normalde başka bir hastanede takipliyim, perinatoloğa daha önceki kaybım trizomi kaynaklı olduğu için gittim. Fetal dna için danışacakken, bana direk senin için fetal dna ve cvs uygun değil dediler. Çok strese girdim inanın sabahtan beri karnım ağrıyor stresten. O kaba tavırları falan çok canımı sıktı. İşlem de korkutuyor o da zaten cabası. Amniyosentez yaptıranlar varsa biraz süreci anlatabilir mi ?