SeverBurcu benimde ikili taramada 35 yaşında olduğum için yaş faktörü yüksek çıkınca fetal DNA yaptırdım. Kafam rahat olsun rahat bir hamilelik geçireyim diye. Doktorum kafan rahat olsun, stressiz bir hamilelik geçir dedi. Dün detaylı ultrason için perinatoloji doktoruna gittim o böyle söyledi. Kafamı allak bullak etti