Zeynep2525 Merhaba arkadaşlar bugün detaylı ultrasonda nazal kemiğe kısa dedi doktor. Down sendromu olabilirmiş. Ben fetal dna testide yaptırmıştım, hamileliğimi stressiz geçirmek için. Doktor amniyosentez dedi. Böyle durum yaşayan var mı
ucbebe_annesi34 Zeynep2525 başka bi doktora daha gitmeni öneririm. Benim de bu hafta detaylı vardı bana ense kalınlığı var dowm sendromu olabilir dedi. Karınında su aldır dedi. Ben başka bi hastane gittim oradaki hiç bi sıkıntı yok ense kalınlığı olması gerektiği gibi dedi gerçekten insana şüphe düşürüyorlar
TugceOrak Zeynep2525 daha önce trizomi kaynaklı bir bebeğimi kaybettiğim için bugün de bana hem genetik doktoru hem perinatolog amniyosentez yaptırmamın daha iyi olacağını söyledi. İşlemin riski toplumda bilinenden çok daha az ben o yüzden gönül rahatlığıyla yaptırmayı tercih ettim, haftam geldiğinde yapılacak. İçin rahat etmediyse başka doktorlara da danış ona göre ilerle canım. Sağlıkla gelsin
Asya-asel Zeynep2525 canım benim kızıma da dedi doktor burun kemiği normalden çok küçük down sendromlu olabilir diye ama öyle değil çok şükür şuan 6 yaşında çok küçük burnu var ama estetik gibi 😁 bence kafana takma doktorlar herşeyi diyor bir doktora daha git ben test yaptırmadım valla doktorda değişmedim doğdu gnetikte olabiliyor bizim ailede hep küçük mesela diğer çocuklarımın da küçük
Barabar Zeynep2525 belkiboyu kısa olacaktır ne bilim hemen sendrom diyiveriyolr bı kaç görüş daha al beencede
Zeynep2525 TugceOrak farklı doktorlara da gideceğim eğer aynı şeyi söylerlerse amniyosentez yaptıracağım bende
ucbebe_annesi34 Zeynep2525 hiç strese girme canım rahat ol bende üzüldüm ama korktuğum gibi bişe yok dua et elinden gelen sadece bu git başka doktora da muayene ol
TugceOrak Zeynep2525 strese girmen çok normal kuzum ben de sabahtan beri inanılmaz stresliyim karnıma ağrı girdi resmen. Ama içimiz bir tek o şekilde rahat edecekse mecbur yaptırıcaz ♥️ Mutlaka başka doktorların da görüşünü al ama tek doktorla kalma hiç
Zeynep2525 TugceOrak inşallah bebişlerimizi sağlıklı şekilde kucağımıza alırız.Allah kimseye böyle stresler yaşatmasın
Zeynep2525 Asya-asel inşallah benim kızımda sağlıklı olur canım. Benim de eşimin burnu küçük inşallah o yüzdendir
Zeynep2525 Barabar boyunun kısa olması çok zor. Ben 175 eşim 187. İnşallah burnu küçük olduğu içindir.
Yesillendik_ Zeynep2525 farklı görüşler de al mutlaka benim peritonoloji doktoru 6mm kısa dedi 22.haftada ama çoğu doktor sınırda çokta bir sorun teşkil etmiyor tek başına dedi senin kaç çıktı
Zeynep2525 Yesillendik_ benimki 4.4 çıktı, %80 sağlıklı dedi ama yine de ağzından Down sendromu çıktı ya çok moralini bozdu
Yesillendik_ Zeynep2525 benim ilk çocuğumda da nazal kemik küçüklüğü vardı sağlıklı doğdu bende çok takılmadım hiçbir test yaptirmadigim halde
Zeynep2525 SeverBurcu içimi ferah tutmaya çalışıyorum ama olmuyor işte, doktor bir şey söyledi dünden beri ne yaşıyorum bilmiyorum