Balkan77 öncelikle herrkesiz vücudu kendine özeldir ne olursa olsun siz tedbirinizi elden bırakmayın ama ben de durumumu sizinle paylaşmak istedim umarım faydası olur.13-14 hastalık hamileyken (ikinci hamileliğim bu) benim değerim de 73 çıkmıştı sanırım öyle birseydi yani kadın doğum acil hemotolojşye gidin hemen demişti(aynı gün gitmesek olur mu dedik hemen gidin değerleriniz çok düşük yatışınız yapılabilir dedi) hem korkmuştum hem de üzülmüştüm açıkçası iki yaşımda bebeğim için yalnızız çünkü ne yapcam ben diye baya kötü olmuştum) sonra gittik hematolojiye bize birkaç gğn sonrasına randevu verildi.ve meğer korktuğunuz kadar değilmiş ne ilaç ne yatış hiçbir şey yapılmadı.ben daha önceki doğumumu da meğer yetmişli değerlerle yapmışım ona baktılar ve gösterdiler.İki haftada bir kan takibi yapılacak dendi(bunları diyen Hematoloji doktoruydu) daha sonra değerlerimi iki kadın doğum doktoru daha gördü.şimdilik aynen bekliyoruz.iki kez daha ölçüm yapıldı şuan 127-100 çıktı tekrar yapmam gerekiyordu biraz geciktim bu ay.yani kendi kendine 127 ye çıkıp kendi kendine 100 e düşmüş.siz tabii temkinli ve takipli ilerleyin haftada bir veya iki haftada bir trombositlerini ölçtürün ama lütfen kendinizi üzmeyin.tedavi ve tedbirleri var 50 nin altında olunca özellikle takviye kan olması gerekiyor öyle bşr hastanede doğum yapmanız gerekecek.umarım sağlıkla ilerler.bşraz uzun oldu oğlum izin verdikçe yazmaya çalıştım ,umarım karışık olmamıştır😅sormak istediğiniz birsey olursa yardımcı olurum yine bildiğim kadarıyla.🌸