Balkan77 Gebelik döneminde olabiliyor korkmayın 50 bine kadar olan değerlerde normal doğum veya sezeryan ikiside sorun teşkil etmiyor. Benimki 50 altı olduğundan ilk doğum zorunlu sezeryan oldu . Ama sizin değeriniz o kadar düşük değil stres yapmayın lütfen ve sadece dua edin bir sürü insan var böyle olan . Bebeğimde bende gyaet saglikliydik doğum sonrasında . Sizde güzele odaklanın psikoloji her şeyden önemli bunu unutmayın