Kocbuse65 Son 21🥹aralık 12 doğum nasipse 25 Kasım Nst var pazartesi hastaneye gidicem ☺️ kendimi çok gergin zaman geçmiyor gibi hissediyorum sanırım birazda korku sardı beni ruhum sıkılıyor resmen kızlar aldığım nefes yetmiyor gibi sizlerde nasıl geçiyor ❣️
Dennz Kocbuse65 36 günüm var uygulamaya göre ama sezeryan olucam ne zamana gün verilir bilmiyorum bende çok huzursuzum bir an önce doğurup rahatlamak istiyorum 🥹
Booksandcats Ben de burda günleri sayardım şimdi 2 aylık oldu bile 🥹 günler çok hızlı geçiyor rabbim tüm hamilelerin evlatlarını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
Kocbuse65 Dennz sağlıkla al kucağına inşallah 🙏🏻 normalden 10 gün aşşağıya çekiyor bilgin olsun ona göre hesapla işte
Kocbuse65 Dennz benimde aynı inanırmısın gece tuvalete kalkmak istemiyorum çünkü kalktımmı uyuyamıyorum 😒
Dennz Kocbuse65 anne olmak çok zor neler çekiyoruz ama sonucuna değiyor gecicek hepsi güzel günler gelicek allahın İzniyle ☺️
sacmalamakizim Kocbuse65 Son 49 gün kaldı, pazartesi kontrole gidicem nst çekilicem, ve sezaryen için gün alıcam. 🙈 Bugün bebeğim çok fazla kasılıyor karnımda, bel ve kasık ağrılarım oluyor, sanırım kendini doğuma hazırlıyor. 🥲
Kocbuse65 sacmalamakizim evet benimde aynı karnımı acıtıyor resmen gerilirken hareket ederken yarıp çıkcak zannediyorum 😂
sacmalamakizim Kocbuse65 Bir de sağ tarafa çok geliyor, orada ne varsa poposunu dayıyor, ayaklarıyla alt karnıma vuruyor. 🤣 yanlış yazmışım son 39’muş 😂
Kocbuse65 sacmalamakizim benimde solda toplanıyor bende kasıklarımda hissediyorum hareket edince artık ☺️