Gizemsuu Herhangi bir belirtiniz var mı ben hiç bir şey hissetmiyorum ara ara endişe ediyor insan sağlıkla kucağınıza alın kızlar 🩷🩷🩷
Gizemsuu Prenseslerim_ teşekkür ederim iyiyim siz şuan hiç bir belirtim yok ara ara göğüs hassasiyeti dışında sizlerde var mı belirti
THM Ceren1996 kalp atışını Nezaman duydunuz. Ben 7+4 perşembe günü gidecem inşalalh duyarım. Cumartesi gittik duyamadık 😥🤲