sevvaldmr prolaktin süt hormonudur. Yalnızca gebe kadınlarda ve emziren annelerde yüksek olması normal karşılanır. Beyindeki hipofiz bezi tarafından üretilir bu nedenle sorunun nereden geldiğini anlamak için mr çektirmeni isteyebilir doktor. Dostinex adlı bir ilaç kullandırıyorlar düşürmek için dozu kişiden kişiye göre değişiyor. Mesela ben 28 di ilk öğrendiğimde mr çektirdim mr sonucum temiz çıktı beyinden salgılanmıyordu, 2 doz bu ilacı kullandım sonrasında çok düştü. Ama belli bir süre sonra tekrar yükseldi 60lara kadar çıktı. Farklı doktorum bana bu ilacı 2 ay boyunca kullandırdı ve daha etkili bir çözüm oldu.