sevvaldmr benim 69lara kadar çıkmıştı süt hormonu,stres hormonu diye geçiyor canım doktor sana ilaç veriyor ilacı kullanınca düşüyor ama şunu da belirteyim doktorumun bana özellikle söylediği şey dar gelen sütyen giyme,göğüslerine dokunuyorsan dokunma,stresten uzak durmaya çalış bu hormon o kadar lanet bişey ki en ufak şeyde yükseliyor bende hamile kalamıyordum sürekli yüksekti mr çekildi bişey çıkmadı sonra yine 45le yükseldi o ay ilaç kullandım kontrole gideceğim sırada hamile kaldığımı öğrendim o yüzden stresten uzak durmaya çalış ve dr ilaç yazınca muhakkak kullan canım